Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Εδικό μέρος 1 : Η σκοπιμότητα της ένταξης εργαλείων ψηφιακής τεχνολογίας στην μαθηματική εκπαίδευση



« Όχι πως θα "κάνεις", αλλά πως θα "γίνει" η επεξεργασία της πληροφορίας μέσα στην τάξη.
Γιατί δεν θα την κάνεις, δεν επιτρέπεται να την κάνεις εσύ. Θα γίνει "από τα παιδιά και απο σένα" (εκείνα βάζω πρώτα) με στενή συνεργασία, βήμα προς βήμα, πότε εκείνα μπροστά (με τις τολμηρές πρωτοβουλίες τους) και συ πίσω ( συγκρατημένος, άγρυπνος.απαιτητικός ), πότε συ μπροστά ( με τις προτάσεις σου " υπο δοκιμήν") κι εκείνα πίσω ( με τις αμφιβολίες, τις διορθώσεις, τις συμπληρώσεις τους ). Θαυμάσια δουλειά οικοδόμων που πελεκούν μια μια την πέτρα και έπειτα χτίζουν ζυγιάζοντας και μετρώντας αχνοβλέποντας με τη φαντασία τους την αποτελειωμένη κατασκευή, χωρίς ακόμα να ξέρουν την οριστική μορφή, το τελικό περίγραμμά της...΄Οποιος δεν έχει ζήσει αυτή την εμπύρετη κατάσταση, τον οργασμό του ομαδικού πνεύματος δεν μπορεί να φανταστεί τι ψυχική ευφορία είναι»
Ε. Παπανούτσος,1976

YΛΙΚΟ
Bασικό κείμενο
Παρουσίαση Β. Βλάχα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου