Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ EΝΟΤΗΤΑ 2

 ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Οι εκπαιδευτικοί πρέπει:

α) Να έχουν βασικές γνώσεις των κυριοτέρων ρευμάτων σκέψης στις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και των επιπτώσεων τους στην οργάνωση διδακτικών καταστάσεων με τη βοήθεια των ΤΠΕ
β) Να γνωρίζουν τις γενικές κατευθύνσεις της αξιοποίησης των ΤΠΕ σύμφωνα με σύγχρονες θεωρίες μάθησης και σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις.
γ) Να γνωρίζουν χαρακτηριστικά των ρόλων του εκπαιδευτικού και του μαθητή έτσι όπως αυτοί διαμορφώνονται μέσα από τις σύγχρονες αντιλήψεις για τη μάθηση και τη διδασκαλία.
δ) Να γνωρίζουν τα βασικά στοιχεία σχεδιασμού εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με διαθεματικό χαρακτήρα και τύπου project.
ε) Να έχουν γνώσεις του ρόλου που μπορούν να διαδραματίσουν οι ψηφιακές Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης.

 2.1. Σύγχρονες θεωρήσεις για τη μάθηση.

Περίληψη: Συμπεριφορισμός - Γνωστικός κονστρουκτιβισμός - Οι κοινωνικοπολιτισμικές θεωρήσεις μάθησης. Επιπτώσεις των θεωρήσεων αυτών στην οργάνωση διδακτικών καταστάσεων. Ο ρόλος των ΤΠΕ.

ΥΛΙΚΟ 

 Βασικό κείμενο μεταφόρτωση από τo επιμορφωτικό υλικό για  ΚΣΕ
παρουσίαση 1 Θεωρήσεις για τη μάθηση Β. Βλάχα
παρουσίαση 2 Σύγχρονες θεωρήσεις για τη μάθηση. Β. Βλάχα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου